سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوارض پروتئین وی روی کلیه

 عوارض پروتئین وی برای کلیه مصرف بیش از حد پروتئین نیز ممکن است عملکرد کلیه‌ها راافزایش دهد و باعث افزایش خطر ایجاد سنگ کلیه شود. اگر کلیه‌های شما به مستعد سنگ‌‌سازی هستند، توصیه می‌شود از مصرف زیاد پروتئین وی خودداری کنید.

مصرف بیش از حد پروتئین نیز ممکن است عملکرد کلیه‌ها را افزایش دهد و باعث خطر ایجاد سنگ کلیه شود. اگر کلیه‌های شما به مستعد سنگ‌‌سازی هستند، توصیه می‌شود از مصرف زیاد پروتئین وی خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث تشکیل سنگ کلیه در بدن شما شود.

قبل از شروع هر نوع رژیم غذایی جدید یا مصرف مکمل، توصیه می‌شود که با یک متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کنید تا بر اساس وضعیت شخصی شما تصمیمات مناسبی اتخاذ شود. همچنین، افراد با وضعیت‌های خاص مانند بارداری یا بیماری‌های مزمن نیاز به توجه ویژه دارند.

پروتئین وی یا همان پروتئین آب پینر در قالب پودر آب پنیر توسط شرکت کالین تولید می شود. اما متذکر می شویم که این محصول کاربرد صنعتی دارد و قبل از مصرف مستقیم باید فرآوری شود یا به صورت غیر مستقیم در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار گیرد.

از آن جایی که این پروتئین، یک پروتئین شیری است و تمام آمینه اسید های ضروری را دارد که بدن قادر به تولید آن نیست ورزشکاران زیادی به آن روی آورده اند.  اما خب خیلی از آن ها نگران این هستند که آیا پروتئین وی برای کلیه ضرر دارد؟ لازم به ذکر است که پروتئین های مورد نیاز یک ورزشکار با غذا بر طرف نمی شود و باید پروتئین وی مصرف کنند. چنان چه مشکل کلیه دارید و یا یکی از اعضای خانواده تان مشکل کلیوی دارد، بهتر است که در مصرف ان دقت بیشتری کنید اما از آن جایی که یک کلیه سالم می تواند پروتئین دریافتی را تجزیه کند، شما می توانید بدون نگرانی پروتئین وی مصرف کنید.

برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف بالای پروتئین می‌تواند خطر بروز سنگ کلیه را افزایش دهد. پروتئین وی حاوی مقدار زیادی کلسیم است که مصرف بیش از حد آن می‌تواند به تشکیل سنگ‌های کلیوی منجر شود. افراد با سابقه سنگ کلیه باید در مصرف این مکمل‌ها احتیاط کنند.

فروشگاه اینترنتی ساپ اسپورت ارائه‌دهنده برترین مکمل‌های پروتئین وی در ایران است. تمامی محصولات این مجموعه اصل بوده و در کمترین زمان به دست شما خوهد رسید.